บ่ค่อยมีเวลาหรือหาทางสิไป คอร์ด - บิว ผู้บ่าวบ้านนา

หนักใจบ่น้องหล่า ที่ต้องคอยตั๋วอ้ายสู่มื้อ แอบเล่นแอบเสี่ยงมือถือ คุยไลน์กับไผคนนั้น เฮ็ดพอปานเขาเป็นคนสำคัญ เว้าอ้ายกะหลอยไปคุยกัน กับเขา คนนั่นแม่นไผ ...

-
คอร์ดเพลง บ่ค่อยมีเวลาหรือหาทางสิไป ของ บิว ผู้บ่าวบ้านนา, เนื้อเพลง บ่ค่อยมีเวลาหรือหาทางสิไป ที่มีคอร์ดกีต้าร์, Lyrics with chords guitar

เนื้อเพลง บ่ค่อยมีเวลาหรือหาทางสิไป ของ บิว ผู้บ่าวบ้านนา

ขอบคุณ ผู้สร้างสรรค์ผลงาน
หนักใจบ่น้องหล่า ที่ต้องคอยตั๋วอ้ายสู่มื้อ แอบเล่นแอบเสี่ยงมือถือ คุยไลน์กับไผคนนั้น เฮ็ดพอปานเขาเป็นคนสำคัญ เว้าอ้ายกะหลอยไปคุยกัน กับเขา คนนั่นแม่นไผ คบกันมาตั้งโดน อ้ายเป็นคนที่บอกฮักน้อง ไปไสมาไสเฮาสอง กะมีแต่คนอิจฉา แต่มื้อนี้เจ้าเปลี่ยนแปลงตัวเอง ชวนไปไสบ่ค่อยมีเวลา น้องหล่า ให้อ้ายถามแหน่ บ่ค่อยมีเวลา หรือหาทางสิไป หากหัวใจน้องไปทางเขา บ่ต้องฝืนต้องเว้าให้มันฮู้สึกดี แค่ส่ำนี้มันกะเจ็บพอแฮง ไปสาหล่า คำแพง อ้ายสิบ่ขวาง บ่ค่อยมีเวลา หรือหาทางสิไป หากหัวใจน้องไปทางเขา บ่ต้องฝืนต้องเว้าให้มันฮู้สึกดี แค่ส่ำนี้มันกะเจ็บพอแฮง ไปสาหล่า คำแพง อ้ายสิบ่ขวาง ความฮักของเฮาสองคน มันคงไปต่อบ่ได้ เอาหัวใจอ้ายคืนมา แล้วมาเอาใจน้องคืนไป ฮักนั้นฮักอยู่ดอก กะอ้ายนั้นฮักน้องเบิ้ดใจ แต่สิให้เฮ็ดจังใด๋ เพราะหัวใจน้องมีเขา ไปสาหล่า คำแพง อ้ายสิบ่ขวาง ทางฮัก
§บ่ค่อยมีเวลาหรือหาทางสิไป เนื้อเพลง
ดูเพิ่มเติม

คอร์ดเพลงอื่น ๆ เพิ่มเติม

คอร์ดเพลง กลับไปเริ่มรักกันใหม่ (Time Machine) - The White Hair Cut

แค่อยากจะย้อน ให้เธอและฉัน ยืนข้างกันเหมือนก่อน แต่ก็รู้ เครื่องย้อนเวลา ไม่มีจริง... สักหน่อย ก็ได้แต่คอย และภาวนา ให้เรากลับไปเริ่มรักกันใหม่ จะไม่ยอมให้เธอเล่นคอร์ดเพลงนี้

คอร์ดเพลง เออกูบ้า - KRK ft. JKR, DLK

และถ้าพรุ่งนี้ กูยังไม่ฟื้น กูยังไม่ตื่นตอนเช้า ก็ไม่ต้องฝืน มาให้กูยืน บอกยมบาลมาเอา มีผ้ากี่ผืน นอนลงที่พื้น ไม่อยากให้ใครต้องเศร้า จัดงานวันเสาร์ ที่เหลือแค่เผา เอ้!เล่นคอร์ดเพลงนี้

คอร์ดเพลง ความรู้สึกของตัวฉัน - มนัสวีร์

เธอยังอยู่ตรงนั้น เธอยังอยู่กับฉัน อยู่ในความทรงจำครั้งเก่า เวลาอาจผ่านไป ใจอาจแตกสลาย แต่สิ่งที่ไม่คลาย คือความรู้สึก ฉันก็รู้ ว่าเธอต้องไปสักวันหนึ่งเล่นคอร์ดเพลงนี้

คอร์ดเพลง เธอไม่แคร์ด้วยซ้ำ - KRK ft.N/A,PTRP

ความรักเธอ มันจอมปลอม จริงไม่จริง เธอลองมอง ก็รู้มันเจ็บ... แต่ยังไม่เข็ด ก็เลยต้องลองย้อน ถ้าไม่ได้คบ... เพื่อค่านิยม แล้วเธอจะไป ใคร ๆ ก็มอง เคยรักกัน... มากมาย แต่ไม่เคยจะคิดเล่นคอร์ดเพลงนี้

คอร์ดเพลง เพลงที่เธอไม่ฟัง - Bedroom Audio

แต่กลัวมันจะเป็นเพลงรัก ที่เธอแค่ฟังผ่าน เป็นอีกเพลง หวาน ๆ ไม่โดนใจ ไร้ความหมาย ท่วงทำนอง จะร้อยถ้อยคำ ไว้สวยงามสักเท่าไหร่ จะดีอย่างไร ถ้าเธอไม่สนใจฟังเล่นคอร์ดเพลงนี้
, คอร์ดเพลง, , เว็บคอร์ดเพลง บ่ค่อยมีเวลาหรือหาทางสิไป guitar, เว็บคอร์ดเพลงบ่ค่อยมีเวลาหรือหาทางสิไปกีต้าร์, เว็บรวมคอร์ดกีต้าร์