อ้ายลืมเจ้าบ่ได้ คอร์ด - พนมกร แดนดอกคูณ

เหลือเพียงรูปถ่ายใบเดิมใบเก่า ที่สองเฮาเคยเคียงข้างกัน จบแล้วความฮักความฝัน ที่เฮาร่วมสร้างกันมา เหลือเพียงความจำอยู่ในสมอง มื้อที่เฮาสองกินเข้าฮ่วมพา ม...

Something Wrong

อยู่ระหว่างการปรับปรุง

เนื้อเพลง อ้ายลืมเจ้าบ่ได้ ของ พนมกร แดนดอกคูณ

ขอบคุณ ผู้สร้างสรรค์ผลงาน
เหลือเพียงรูปถ่ายใบเดิมใบเก่า ที่สองเฮาเคยเคียงข้างกัน จบแล้วความฮักความฝัน ที่เฮาร่วมสร้างกันมา เหลือเพียงความจำอยู่ในสมอง มื้อที่เฮาสองกินเข้าฮ่วมพา มื้อนี้มากินโซดา ผสมสุรา ให้ลืม...เจ้า ความฮักของเฮามันจบลงแล้ว เมื่อเจ้าส่อแววไปหาคนใหม่ เจ้ามีคนที่ใช่ เพียบพร้อมกว่าอ้ายนั้นกะคือเขา ทิ้งอ้ายให้เศร้ากับฮักเก่า ๆ มันอุกอังเอ้ามีแต่เมากับเมา มื้อใด๋สิลืมเจ้าได้ลง * ขอโทษหลาย ๆ ที่อ้ายลืมเจ้าบ่ได้ ขอโทษหลาย ๆ ที่อ้ายมันล่มมันหลง ขอโทษหลาย ๆ ที่อ้ายมันบ่ได้ปลง ลืมเจ้าบ่ลง กะเจ้านั้นคือชีวิต ของอ้าย ซ่อยบอกได้บ่ วิธีลบเลือนความฮัก นี้่บ่อกหัก เกิดมาเพิ่งได้พบพ้อ แล้วอ้ายสิลืมความฮักของเฮา ได้บ่ ส่วนเจ้านั้นหนอ มีเขาอยู่แล้ว เจ้าลืมอ้ายง่าย (ซ้ำ *) ขอโทษหลาย ๆ ที่อ้ายมันบ่ดีพอ แถมยังมอซอ หน้าตากะแฮงยังผู้ฮ้าย ขอโทษหลาย ๆ ที่พาไปบ่ถึงจุดหมายน้ำตาลูกผู้ชาย รินไหนเพราะอ้ายลืมเจ้า บ่ได้
§อ้ายลืมเจ้าบ่ได้ เนื้อเพลง

คอร์ดเพลงอื่น ๆ เพิ่มเติม

คอร์ดเพลง สวยงามเสมอ - Billkin

ยังอยู่ในหัวใจ เก็บไว้ทุกภาพจำ ความงดงามที่มี ยังอยู่ตรงนี้ ยังอยู่กับฉันเหมือนเคย ได้อยู่ข้างข้างกัน อยู่ในชีวิตเธอ ช่างมีความหมายเหลือเกิน เธอยังเป็นความสวยงาม ของฉันเสมอเล่นคอร์ดเพลงนี้

คอร์ดเพลง แอบเก็บความในใจ ไว้ภายในแว่นเรย์แบนสีดำ - TaitosmitH

ฉันจะเก็บข้อความในใจ ให้เป็นความลับต่อไปเสมอ ขอแค่ได้อยู่ภายในชีวิตเธอ เป็นได้เท่านั้น เพราะกลัวว่าวันหนึ่งเธอหายไป ฉันยอมช้ำใจข้างในแทนเธอ ความจริงมันอาจจะไปทำร้ายเธอเล่นคอร์ดเพลงนี้

คอร์ดเพลง อะละ อะละ - นายอิ่นคำ

อะละ อะละ มันเป็นจะใด มันเจ็บหัวใจดวงน้อย กอยหาน้องคนงามกู้วัน อะละ อะละ มันเป็นจะใด มายะหัวใจ๋อ้ายไหวสั่น หัวใจ๋บะมีประกั๋น จะยะจะใด อ้ายอยากจะถาม ตั๋วมีแฟนแล้วก๋าเล่นคอร์ดเพลงนี้

คอร์ดเพลง ปะแล้ดปะแล่น - เบื๊อก (Bueak) ft. เดอะเพอะ

หากตั๋วเปิงใจ๋ อั้นน้องมาเป็นแฟนกั๋น โอ้แม่จอมจันทร์ แล้วจับมือฉันจะพาไป จะบอกแม่อุ้ย กับไอ้ทุยในนาของฉัน ว่า คน ๆ นั้น ในใจของฉัน ก็คือเธอ เชื่อใจได้เลยเล่นคอร์ดเพลงนี้

คอร์ดเพลง อ้ายนี้ยังกอยอยู่ - เบื๊อก (Bueak) ft. จินต์จล,สันดุสิต,ศรณ์ศิลป์

กะอยากฮื้อลองบ่าวเหนือ ดูซักกำ จะลำ บ่ลำ ถ้าบ่ลองก็บ่ฮู้ จะไปฟังคำคนอื่น ว่าจะอั้น จะอี้ ถ้าอยากฮื้อดี ตัวน้องนี้ ต้องลองดู บ่ว่าจะเป็น นิมมาน แสงสว่าง กลางเวียงพิงค์เล่นคอร์ดเพลงนี้